הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
kettlebells

אימון הקטלבלס


אימון קטלבלס- זהו אימון עם משקולת בעל ידית אחת שבעצם סוד האימון נמצא בא. אימון הקטלבלס זוהי אימון פונקציונלי שמחזקת ומפתחת ומאתגרת את כל שרירי הגוף מכף רגל ועד ראש.

אימון קטלבלס

מתי בפעם האחרונה יצא לכם להתעמל ולהרגיש שכל הגוף עייף מאימון כושר ייחודי שמשלב את כל מרכיבי הכושר ( כוח, סיבולת, גמישות,קוורינציה, מהירות)?
אם התאמנתם בחדר/ מכון כושר כנראה שלא התעמלתם בצורה ייחודית שמשלבת את כל המרכיבים הנ"ל, משום שבמכון כושר עובדים על שריר- שריר ולא על כל הגוף כמכלול אחד שלם.
במידה ואתם עושים יוגה או פילאטיס יצא לכם להרגיש שכל הגוף עובד כמכלול אחד שלם, אך לא התעייפתם ותחזקתם כמו שציפיתם( לא שאני מזלזל כי גם אני עושה יוגה, ולדעתי זה תורם לשלוות הנפש והגוף).
אני רוצה לפתוח לפניכם אימון שמשלב אימון בחדר כושר- הרמת משקולות, אומנויות לחימה- כוח מתפרץ+מהירות, יוגה ופילאטיס- גמישות, קוורדינציה, שלוות הנפש והגוף וכל זה באימון אחד שמשך האימון הינו כ-30-40 דקות.
בהתחלה אני לא אשקר לכם לא האמנתי שיש אימון כזה, אך כשהתחלתי להתעמל באימון הזה כבר הבנתי שיש אמת ושכדאי לי להמשיך באימון זה.
האימון מתאים לילדים, נוער ומבוגרים כאחד בכל גיל ומין כך שזהו אימון יוצא מן הכלל, ותאמינו לי ההיתרונות באימון הזה כה גבוה.
כמובן שבאימון צריך שיהיה משמעת עצמית גבוהה, כדי להמשיך ולהתאמן.
כל התרגילים הבסיסיים שבאימון זה כמו שעושים בחיים ברוב המקרים.
לדוגמה יש את התרגיל Dead Lipf.
התרגיל הוא כמו שיושבים באסלה לשירותים עם הגב ישר כך גם התרגיל.
דוגמה נוספת לתרגיל הוא TURKISH GET- UP
בתרגיל זה אנו צריכים להרים את משקולת הקטלבלס על יד אחת למעלה ( לתקרה) והיד השנייה על הרצפה בזווית כ-45. הרגל שבו היד מורמת למעלה ישרה והרגל השנייה גם בזווית כ-45 וקרובה יחסית לישבן. לצערי אני לא אוכל לומר לכם את כל אופן הפעולה של התרגיל, אך אומר לכם זה שצריך להתרומם ממצב של שכיבה עד למצב של עלייה והפוך מעלייה לירידה( שכיבה). זה לא פשוט כיוון  שזה  עובד בשבעה שלבים והמשקולת לכיוון התקרה לכל אורך התרגיל כך שזה מחזק את שרירי הבטן העמוקים, משפר את הסיבולת השרירית שלנו וגם מלמדת כיצד לקום בצורה נכונה ממצב של שכיבה.
האימון דורש ריכוז והקשבה מלאה לגוף, אחרת יש סכנת פציעה ואנו לא מעוניינים בכך!
אם מבצעים את התרגילים בצורה נכונה היעילות של האימון תהיה כה גבוהה מעבר לכל דימיון.
תוכלו לרוכש את הספר שנקרא " ספר הקטלבלס- אורי הירש כדי להבין יותר לעומק על האימון ובנוסף להיכנס ליוטיוב ולרשום " אימון קטלבלס" ותדעו מהו האימון.
אגב האימון שורף שומנים כך שהוא מתאים לכל המעוניינים להרזות.
הגוף שורף באימון אחד כ-300-400 קק"ל.
אימון של פעמיים- שלושה בשבוע ואתם תראו ותרגישו את התוצאות.

אז קדימה חברים תתחילו להתאמן בשיטה זו
בהצלחה!


מה דעתך על אימון הקטלבלס ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כקשה באימונים קל בקרב. אימון פונקציונלי. הדרך הנכונה לשמירה על גוף בריא ומאוזן