הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
or

המסע אל תוך עצמך


מיליונים של אנשים מסתובבים, מתרוצצים ,ממהרים, עושים ! מעט מאוד מהם מבינים את החוויה בלעצור לרגע , להתבונן בעצמך ובסביבה להסיק מסקנות מנקודת מבט חדשה ,טהורה הרבה יותר -מתוכך...
נולדנו כאלה , גדלנו כאלה, חונכנו כך , עשיה ,הספקים מילות מפתח המלוות כל דת מין וגזע משחר האנושות ועד ימינו אנו . ההתרחשויות שמתגלגלות ללא הפוגה במהלך חיינו הם לרוב בלתי נמנעות וכלל לא בשליטתינו התפקיד שלנו והיחודיות היא הקבלה או חוסר הקבלה של ההתרחשות ,התגובה הנבדלת בעוצמת התגובה ,חיובית או שלילית ועוד אנחנו גם בוחרים כיצד היא תשפיע על חיינו ואם בכלל, האם להכנס למצב מלכתחילה או להתעלם , להתרחק ממנו .זה מה שאנחנו עושים כל יום כל היום מאז נולדנו ,בין בלימודים ,בעבודה, בחיי המשפחה, הרפתקאות ואתגרים חדשים וכו'.... אבל מה עם לעצור ?

פשוט להקדיש בין כל הבלאגן שעה שעתיים לעשיה לא מוחשית ,לא חברתית, לא סביבתית , אם אתם קוראים כרגע את המאמר אין זה מקרה , חסר לכם כמה דקות של יישוב הדעת ,של חשבון נפש ,של בריחה מדאגות , ממעמס יתר ומשיגרת החיים . מגיע לכם ובצדק כמה דקות פשוט לעצמכם ,כמו שכל ההפכים בעולם נבראו לצורך ,בעיתם ובזמנם פעם יום ופעם לילה שניהם שונים אך נחוצים באותה מידה , לחץ ושלווה לפעמים בלי לחץ לא נוכל להגיע לנקודה מסויימת לכן גם זה נחוץ בזמן מסויים , שמחה ועצב כמה שנראה לנו שרק אחד מהם נחוץ שרק הדברים החיוביים צריכים להתקיים סביבינו זו טעות יש רגעים שאנחנו זקוקים ומשתמשים דווקא בעצב באבידת אדם או חלילה באסון אחר , ביהודות מובא "משנכנס אדר מרבים בשמחה" לעומת "משנכנס אב ממעטים בשמחה" אם נעמיק ביחד בכל ההפכים בכלל נבין שלא לחינם הם נבראו לכל אחד תפקיד יחודי הנחוץ גם הוא לאנושות ולחיינו בפרט , לכן אם נחזור לאחור ונראה שכל מה שייחלנו זה דווקא עשיה ,להתקדם נבין שכמו כעת אנחנו צריכים ורוצים דווקא לעצור !

לשם כך מוכרחים לעזוב לכמה רגעים את כל טרדות החיים בצד ,אין צורך במילים או בשירה , גם לא בשם תנודה פיזית של הגוף , הפעם דווקא למצוא את התנוחה הנכונה ביותר ולהשאר בה ,לתת לגוף לנוח ולרכז את כל האנרגיות אל תוך הגוף אל החשיבה והדמיון ,הרגשות ,כשנגיע לנקודת מבט כזו נוכל לראות את העולם אחרת להבין דברים שלא היינו מבינים משם . המודעות למציאת עולמות ע"י השלווה ,מדיטציות וכדומה הייתה קיימת מדורי דורות , יש שמתחברים בצורה טבעית ומחפשים להגיעה למקום הזה ויש שנתקלים בו במהלך חייהם , הקלילות שבה הרעיון יכול לפעמים להתפס הוא בזבוז ,אילו היינו כולם מבינים את הערך המדויק להתחברות והתקשרות פנימית היינו פותרים או משחררים חסימות בדרכינו בצורה הטובה ביותר ,לעיתים צריכים דווקא להכנס אל תוך המערכת כדי לתקן בעיות חיצוניות , לחדור אל תוך עצמינו בשביל למצוא את האידיאל בחיינו.


מה דעתך על המסע אל תוך עצמך ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה