הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
בדי-ריפוד

בדי ריפוד – נוחות בסטייל שלכם


הבדים מלווים אותנו לכל אורך חיינו; בבגדים שאנו לובשים, בווילונות שעל הקיר, וגם על הכורסאות והספות שלנו בבית. בדי ריפוד קיימים במגוון רחב של צבעים, סוגים, סיבים ועוד, ובהתאם לכך במנעד רחב של מחירים ואפשרויות
הבדים מלווים אותנו לכל אורך חיינו; בבגדים שאנו לובשים, בווילונות שעל הקיר, וגם על הכורסאות והספות שלנו בבית. בדי ריפוד קיימים במגוון רחב של צבעים, סוגים, סיבים ועוד, ובהתאם לכך במנעד רחב של מחירים ואפשרויות. כדי לעשות לכם מעט סדר ולסייע לכם בבחירת בדי הריפוד המתאימים ביותר לצרכים שלכם, יצרנו את המדריך הבא שילמד אתכם להבדיל בין סוגי הבדים הקיימים.

אילו סוגים של בדי ריפוד קיימים בשוק?

  • בדי ריפוד טבעיים – אלו הם בדים שעשויים מסיבים טבעיים כדוגמת פשתן וכותנה. לצד יתרונם העיצובי ואין סוף הדוגמאות, הם גם נעימים ורכים מאוד למגע. לבדים אלו חיסרון בולט המתבטא בתכונתם לספוג לכלוך ונוזלים, מה שהופך אותם מעט קשים לניקוי. לרוב הבעיה נפתרת בקלות על ידי ציפוי הבד בחומרים אוטמים, אך חשוב לחזור על התהליך על מנת לשמור על חוזקו. בדי הריפוד הטבעיים אף משנים את צורתם ומאבדים את גוונם עם הזמן.
  • בדים סינטטיים לריפוד – בדים אלו יהיו עשויים מסיבים סינטטיים. דוגמא לבדי ריפוד כאלו הם הפוליאסטר, מיקרופייבר וניילון. קל מאוד לתחזק ולשמור על בדים מסוג כזה, מכיוון שהם אינם סופגים נוזלים, כמעט אינם משנים את צורתם לאחר כביסה ואינם דוהים. בדרך כלל גם יהיו זולים יותר מבדים טבעיים, ובזכות הטכנולוגיה המתקדמת גם יהיו באיכות גבוהה מאוד.
  • בדים משולבים – ישנם בדי ריפוד שעשויים מסיב סינטטי וסיב טבעי יחדיו. כשהם משולבים יחדיו, מחזיקים בדים אלו ביתרונות של כל אחד מסוגי הסיבים. בתוך הבד הטבעי נהוג לשלב סיבי פוליאסטר במינונים נכונים בכדי ליצור ברק ומגע נעים לבד.

בדים איכותיים מכל הסוגים


מעוניינים לחדש את הסלון מבלי להוציא יותר מידי כסף? הספה בחדר העבודה כבר מזמן עברה את ימי הזוהר שלה? זה הזמן להתחדש בבדי ריפוד חדשים. אנו מזמינים אתכם לקפוץ לבקר אותנו, לפשפש בין מאות סוגי הבדים הייחודים ולבחור את הדוגמא המתאימה לכם ביותר. אם הנכם זקוקים לעצה או שתיים, הצוות שלנו עומד לרשותכם וישמח לעזור לכם במציאת סוג הבד המועדף עליכם.



מה דעתך על בדי ריפוד – נוחות בסטייל שלכם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה