הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
freesites

בניית אתר בחינם לגמרי!


בחינם. כולם רוצים בחינם. לכן, כתבתי לכם איך לבנות אתר בחינם לגמרי ללא כל הוצאות מיותרות!
חינם היא מילה שהרבה אנשים אוהבים. חינם היא סמל לנתינת דבר מה ללא תמורה. המון אנשים אוהבים את המילה הזו ובמיוחד בהקשרים שונים כגון: בניית אתר בחינם, בגדים בחינם, סופר חצי חינם, פיצה, פלאפל, גלידה בחינם.  לכן, במאמר זה רציתי להביא לפניכם חמישה אתרים מאוד שימושיים שיעזרו לכם בבניית האתר שלכם לכל מטרה בחינם!

WIX - וויקס קיימת 10 שנים ברשת. היא חברה ותיקה בתחום בניית האתרים בחינם ומשרדיה פזורים ברחבי העולם. גם בישראל.ב Wix תוכלו למצוא המוני עיצובים והתאמות שיכולות להתאים לאתר שתרצו לפתוח. מה שמייחד את וויקס משאר המתחרות זה הוותק שלה ברשת והמגוון האדיר של העיצובים וההתאמות לאתרים. מה גם שהמערכת גמישה מאוד ותוכלו להוסיף בלוקים, תמונות, עמודים נוספים, תוכן מעוצב ועוד. החיסרונות בוויקס הם ששם המתחם שתקבלו יהיה כך: wix.com/username/sitename  כשבusername מצוין שם המשתמש שלכם בוויקס, ובsitename מצוין השם שבחרתם לאתר. שם זה אינו קליט במיוחד לגוגל ולא סביר שתהיו ב5 העמודים הראשונים בגוגל במילה שתבחרו. 

weebly - וויבלי היא מערכת דומה מאוד לוויקס המשמשת קהל רב של אנשים וחברות ברחבי העולם. את אותן התכונות שיש בWIX תוכלו למצוא בוויבלי, אך וויבלי פחות גמישה לעומת וויקס. אך לעומת זאת, השם מתחם שתקבלו יהיה כזה: sitename.weebly.com  מה שעדיף מאשר הקישור של WIX. בוויבלי יש עיצובים שונים ומגוונים, תכנים, בלוקים ועוד.

DoURSite – מערכת המבוססת על וורדפרס הפופולארית המאפשרת בעצם כל מה שוורדפרס מעניקה, בממשק שתורגם חלקו לעברית. באתר מדריכים רבים והסבר מעולה. אמנם העיצובים לא משהו אך ניתן להגיע עם המערכת הזו לגדולות.

FreeSite - פריסייט הוא אתר חדש ויוצא דופן בעברית, עם אפשרויות נרחבות כגון גלריה, טפסי צור קשר, אפשרות ליצור עד 100 עמודים ותתי עמודים, אפשרות לשלב קודים למערכות צ'אט, פורומים, סקרים וכדו'. האתר פעיל כשנה וכל הזמן עובדים על פיתוחים ואפשרויות חדשות. אני ממליץ לכם בחום לבקר באתר הזה.

LogoSite -  לוגוסייט הוא אתר נחמד המאפשר פתיחת אתרים, אפליקציות ועוד בחינם. ממשק האתר בעברית ונוח.




 


מה דעתך על בניית אתר בחינם לגמרי! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כבניית אתרים בחינם, חמישה אתרים לבניית אתר בחינם, חינם, חינמי, בניית אתרים,
נכתב ע"י DipDark
בתאריך: 03/06/2016
יעקב רבינוביץ בן 28

7 מאמרים | 13546 כניסות
מאמר זה נקרא 2159 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
53%
 השארת תֶּשֶׁר לDipDark
כל אדם שני שגולש כאן שם פה שקל.. זה שלפניך לא נתן
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!