הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ithink4

חרדים ? ''עובדי אללים''


כל היהודים אלוהים זה לזה
מי שמוכן לשתף את 'אלוהים' , את התלמוד , את הגמרא ואת התפילה עם 'יהודים ממוצא אחר' אבל לא ישיא את ילדיו 'ליהודים מהמוצא האחר' עובר על דיבר בעשרת הדיברות.

'לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני'. במילים אחרות : לא יהיה לך ערך מקודש ממני.

מי ששמים את טוהר הגז
ע שלהם מעל אלוהים לא רק שאינם יהודים, אלא אף אינם מונותאיסטים. עובדי אלילים פשוטים, או כמו שאני קורא להם בביטוי מעולמו של מנדל והגנטיקה, אמרו מעכשיו :
'' עובדי אללים ''.

כל השאר פרשנות זיל גמור...

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על חרדים ? ''עובדי אללים'' ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת Daniel ב 09/11/2014 14:14 ( הפרופיל שלי ) אני לא חרדי ואין לי שום קשר לדת, אבל מה? אתה מסלף את התורה למקומות שאתה לא בקיא בהם ומפרש את הכתוב לפי מה בא לך. זה פשוט טקסט שלם של בורות מוחלטת! לפי התורה יש איסור מוחלט, מעבר לכל מה שנדמה לך, בנוגע לנישואים שאינם יהודיים. אגב, לאו דווקא החרדים, גם חובשי הכיפות הסרוגות. וזה רק מוכיח את שנאתך העזה לחרדים ללא שום קשר לנאמר.תגובה לתגובהמאת סטודנטירושלמי ב 24/08/2014 23:19 ( הפרופיל שלי ) הפרדוקס והאבסורד שהמאמר הזה חורה לי מאוד מי שבא לתקוף בשם התורה ומציג מקסם שוא של ערכים ש״הוא״ בודה מליבו מוטב לו שישקול האם אותה התורה שהוא מתיימר לדבר בשמה מתירה לו להכפיש ציבור שלם בעם ישראל למיטב ידיעתי זה אסור בתכלית האיסור או מפני לשון הרע או מפני הוצאת שם רע כך או כך מי שמתיר לעצמו לרמוס ברגל גסה את האיסור של לא תלך רכיל בעמך מוטב לו שלא יתיימר להטיף לאחרים על קיום או אי קיום של המצוות החדשות שהוא ממציאתגובה לתגובהמאת סטודנטירושלמי ב 24/08/2014 23:07 ( הפרופיל שלי ) נו באמת דמגוגיה מה הקשר בין דת לבין העדפות חברתיות ושמאלני צפוני לא ירשה לבן שלו להינשא עם אתיופית נו אז מה על פי היהדות מותר להתחתן רק עם אשה שאתה אוהב מי שמרגיש שקשה לא לאהוב ספרדיה הרי שאסור לו! להתחתן איתה אז על מה אתה מתלונן בדיוק ובכלל הפרשנות שלך לדיבר על עבודה זרה היא לא יותר ממילים יפות אבל אין לה תוקף כל שהוא בהקשר שאתה מביאתגובה לתגובה

ידוע כדעתי על חרדים