הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
justin_bieber

ביבר מגיע לארץ!


ג'סטין שיואו ביבר צפוי להגיע הלילה לארץ. את ההכנות על הגעתו ארצה, על המכירה המוקדמת עוד קראתי קודם בכל מקום אפשרי. אז הוא כמעט פה, אפשר לנגב את הזיעה. האלכימאית נזכרת בגיל המקסים בו להתאהב בכוכב פופ היה בנורמה, וכנראה שעדין נחשב לתקין עבור מתבגרות העידן הטכנולוגי.

כתיבת הפוסט הזה גורמת לי להרגיש מעט מבוגרת יותר מגילי האמתי ואני חייבת להודות שהזמנים באמת השתנו, פעם היינו תמימים יותר, גם אם היינו עושים שפע שטויות, בני הנוער של היום עוקפים אותנו בלי למצמץ בהישגים שלהם, בחופש שלהם ובמוסיקה שהם שומעים.

בתור נערה, גדלתי על בריטני ספירס, אן סינק ובקסטריט בוייס. גם אני הייתי מאוהבת בניק! החתיך בלונדיני, החדר שלי היה מפוצץ בפוסטרים שלהם שהוצאתי "ממעריב לנוער" השבועון שהייתי מנויה עליו שנים ארוכות. אהבתי גם היי פייב, ריקי מרטין וספייס גירלז. אני מהתקופה בה היינו מקלטים את המצעד השבועי על קלטות ולא צורבים על דיסקים שירים שהורדנו באימיול.

על ג'סטין ביבר גיליתי כאן, בבלוגוספירה, מכל מיני בלוגריות שנתקלתי בבלוג הורוד והיפה שלהן, שמלא בשנאה עצמית וכמה החיים שלהן נוראים וכמה קשה להן כי הן מאוהבות בג'סטין, הן חשובות שהוא חתיך וההורים שלהם מוציאים מאות שקלי כדי שהם יזכו להגיע לטבעת הזהב בהופעה שלו בארץ.

מחיר האהבה והערצה לכוכב עולמי הוא יקר. את חולמת עליו בלילה, רוצה שהוא יהיה רק שלך, שיראה אותך מכל הבנות בקהל, שיקדיש לך שיר, ייתן לך יד, יעניק לך ורד וייקח אותך אתו ללוס אנג'לס. ג'סטין שיואו ביבר, תעשה לי ילד.  באמת, איך אפשר שלא להתאהב בפני הבובה שלך? בשירי האהבה שלך ובקול הכול כך נקי שלך? אבל רגע, אתה ילד בעצמך, אז בוא נשמור מרחק, ורק נחזיק ידיים, ניתן נשיקות אחד לשני מרחוק ו... תקדיש לי שיר... Baby

במבט מהצד, אני באמת חושבת שזה מקסים, בתולי ותמים להתאהב בכוכבי פופ. הייתי שם, גדלתי על זה ובסוף התחתנתי עם מוזיקאי בעצמי, בלונדיני עם קול ממיס, ממש כמו כוכב הילדות שלי,ניק. היה שווה וחלומות מתגשמים.

להופעה של ג'סטין אני כמובן לא הולכת, נראה לי יש הגבלת  גיל ותקרה בגובה מסוים שאני פשוט לא אוכל להיכנס אליה, אבל אני אשמע שיר אחד או שניים בשביל להבין על מי מדובר ובכמה הזדקנתי וכמה אני כבר לא שם.

ברור לי לגמרי שלג'סטין שיואו ביבר יש יועץ תדמית וצוות מפיקים שלם הדואג לביים כל  מילה שיוצאת לו מהפה בתקשורת, כל חיוך נמדד בזווית , קשה להאמין אבל גם בפוטושפ בטוח משתמשים כדי להסתיר את החצ'קונים שבטוח כבר יש לו, אולי גם קצת בעיבוד הקול שלו, אני לא חושבת ששינוי הקול בגיל 13 פסח על הקנדים, בקליפים בMTV  דואגים שלא נרגיש את זה ונקבל את ג'סטין שלנו פשוט יפה ומושלם.

איפה את בריטני? איפה אתה ניק מהבקסטריט בויז? למה כל כך השתנתם, פעם הייתם יפים, לא התעסקתם בסמים, לא עשנתם סיגריות, לא הייתם חצופים ולא הייתם מופיעים חצי ערומים על הבמה, או שרק שכחתי איך זה היה...



מה דעתך על ביבר מגיע לארץ! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת ari ב 09/06/2013 16:16וואלה איזה חתיך מה ככה נוותר עליו תגובה לתגובה

ידוע כג'סטין ביבר בארץ, ג'סטין ביבר החתיך