הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
nightcrawler

חיית לילה - ביקורת


חיית לילה, הסרט שיראה לכם את הפן הפחות אנושי של תעשיית החדשות ואולי אפילו ישנה לכם מעט את המחשבה. סרט מותח ומעניין.
חיית לילה בכיכובו של ג'ייק ג'ילנהול הוא סרט מותח ומעניין. שישנה לכם את כל מה שחשבתם על תעשיית 
החדשות,וכיצד אנשים מסוגלים לצלם מקרים מזוויעים של אנשים אחרים בשביל לפרסם זאת במהדורת החדשות ובשל כך לקבל תהילה, רייטינג ובעיקר כסף..

הסרט "חיית לילה" מספר לנו את סיפורו של לו בלום (ג'ייק ג'ילנהול) איש צעיר ומובטל שהחליט למצוא עבודה חדשה, בצירוף מקרים החל לגלות 
את תעשיית העיתונות של לוס אנג'לס. לאחר שהחל להתפתח קצת בכל 
בעסקי ההעיתונות החל בלום לסקור מקרי פשע ברחבי לוס אנג'לס. ובשל כך החליט למנות תחתיו צלם שיעזור לו בצילומי הסקופים. 
ולאחר שבלום נכנס עמוק יותר לכל עניין העיתונות, הוא החל לעבור שינוי וניהיה מעיין "חיית לילה" חסר מעצורים שהיה מוכן לעשות הכל בכדי לצלם את הסקופ הגדול שלו.

אין ספק שהבמאי (דן גילרוי)  והתסריטאים עשו עבודה נפלאה, ומראים לנו באופן ביקורתי ומדוייק עד כמה רחוק התקשורת מוכנה ללכת בכדי לקבל רק עוד אייטם שיכניס להם רייטנג ובעיקר כסף (אם זה כרוך בחיי אדם או אם זה כרוך בסיכון אחר) הסרט בנוי בצורה מצוינת עם סצנות אקשן מרשימות עוצרות נשימה, בנוסף הדינמקות שיש בסרט בין הדמויות מאוד מעניינות ומוסיפות המון לעלילה. 



וכמובן המשחק המרשים של ג'ק ג'ילנהול שמתעלה על עצמו מסרט לסרט. וכמובן שלא פסח גם בסרט הזה. ונכנס לדמות הפריקית והחולנית שתעשה הכל רק בשביל להשיג עוד אייטם שיגרום לו להצלחה, לרייטינג וכמובן בכדי לקבל את הכסף בעבור הסקופים. וכמו כן גם השחקנים הנוספים עשו עבודה מצוינת. הפסקול של הסרט היה נהדר ומתאים בדיוק לכל סצנה וסצנה. 

לסיכום: סרט נהדר,שמראה לנו הצופים, בצורה ביקורתית את התאוות בצע והחוסר אנושיות שיש לתעשיית החדשות רק בכדי להגיע ל"אייטם הנחשק". ובטוח לא תרגישו איך הזמן עובר. 
סרט מומלץ! 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על חיית לילה - ביקורת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כחיית לילה ביקורת, חיית לילה, סרט, ביקורת,סרטים,ביקורות,ג'ייק ג'ילנהול, ג'ייק, תעשיית החדשות,תקשורת,תעשייה,סקופ,אייטם,דן גילרוי
נכתב ע"י ערן
בתאריך: 15/09/2015
ערן בן משה בן 25

22 מאמרים | 79666 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר לערן
במידה ונהנתם מהכתבות השונות. אשמח לקבל טיפ
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!