הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
qazxws

ירי בחץ וקשת וציור


סיפור קצר ופיקטיבי
אחרי שנפצעתי בברכיים שלי והחלטתי למצוא תחביבים חדשים לא חשבתי שזה ידרוש ממני כל כך הרבה זמן וחשיבה, חשבתי שיש אלפי תחביבים שיכולים להתאים לי, אני לא אגיד שטעיתי מכוון שבאמת ישנם תחביבים רבים שמתאימים גם לאנשים עם בעיות ברכיים, אבל לא מצאתי תחביב שמשך אותי.
 
זה קרה לי בזמן הצבא, באחד המסעות שלי סובבתי את הברך וקרעתי כמה רצועות וכתוצאה מהנפילה שבה אחרי זה גם את אחת הרצועות בברך השנייה שלא הצליחה להחזיק אותי עם המשקל של הציוד שהיה אלי. הוציאו אותי מהיחידה הקרבית שהייתי בה ואחרי חודשיים גם שחררו אותי מהצבא.
 
אז השתחררתי מהצבא טפלתי בברכיים והחלטתי לחזור להתאמן אבל האורתופד שלי והפיזיותרפיסט שלי אמרו שאני צריך לחכות ואסור לי להתחיל להתאמן ישר, הקשבתי להם אבל סבלתי בצורה נוראית, לא יכולתי לשבת בבית כל היום ולא לעשות כלום.
 
התחלתי לחפש לי תחביב שאני יוכל לעשות למרות הבעיות הרפואיות שלי, בהתחלה חיפשתי תחביבים שאין לי צורך להשתמש ברגליים בצורה אינטנסיבית, הלכתי לשחק שח-מט, לפתור תשחצי הגיון, ניסיתי למצוא כל מיני תחביבים שהייתי יכול לעשות.
 
אבל בכל אחד מהם סבלתי בצורה נוראית, היה לי קשה לשבת במקום ולא לעשות כלום, לא יכולתי לשבת במשך שעות ולשחק שח-מט ולשבת בבית לבד ולפתור תשחצי הגיון שיגע אותי. החלטתי להמשיך ולחפש תחביבים שיכולים להתאים למגבלות הפיזיות שלי.
 
בסופו של דבר הציעו לי רכיבה על סוסים, ירי בחץ וקשת וציור. החלטתי לנסות את כולם, הרכיבה על סוסים דרשה ממני יותר מידי פעילות עם הרגליים מכוון שהיה אלי לייצב את עצמי תוך שימוש ברגליים על הסוס כל הזמן. מה שגרם לי לכאבים.
 
ירי בחץ וקשת היה חוויה מדהימה שנהניתי מכל רגע שהשתתפתי בה. הייתי מגיע לשיעור עובר על כללי הבטיחות מותח את המיתר של הקשת לאחור מתרכז רואה את המטרה ומשחרר את החץ. זו הייתה חוויה מדהימה מבחינתי אך לצערי היה רק שיעור אחד בשבוע.
 
אז התחלתי לצייר בנוסף, זה היה אחד הדברים שיותר נהניתי מהם במהלך השבוע, הייתי יושב במרפסת של הבית שלי, רואה את השטחים הפתוחים ליד, רואה כיצד רכבי שטח שונים נוסעים שם, איך הם נהנים מהטיולים שלהם בשטח ובזמן הזה אני הייתי מצייר אותם. 
 
במקום מסוים הרגשתי שלמרות שאני נמצא במרפסת לבד, אני עדיין נמצא איתם דרך הציורים שלי. ירי בחץ וקשת וציור היום שני התחביבים שהצליחו להעביר לי את התקופה הקשה שבה סבלתי מכאבי ברכיים ובעיות רפואיות.
 


מה דעתך על ירי בחץ וקשת וציור ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כציור, חץ וקשת, אומנות, תחביבים, תחביב, יצירות, ירי בחץ וקשת,