הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
גולן_טלקום

גולן טלקום -ניסיון התחברות


האלכימאית משתפת את חוויית ההתחברות לגולן טלקום. משתלם? היא בעצמה עדין לא יודעת וגם גולן טלקום לא יודעים להגיד.


גולן טלקום היא חברה חדשה שהצטרפה לשוק הסלולר. גולן הוקמה לצורך מהפכה, לגרום ללקוח הישראלי לשלם ופחות ולשבור את מונופול המחירים בין שלוש חברות הסלולר הגדולות.

מהפכת הסלולר החלה ב24 במאי, ישראלים רבים לא היססו ורצו אל החברות החדשות שקמו לצד גולן טלקום. אני עצמי הפכתי קורבן בכך שניסיתי להתחבר להוט מובייל, רק ניסיתי ולא באמת הצלחתי. יחד עם הרצון "לשבור את השוק" החברות החדשות סבלו ועדין סובלות מחבלי לידה שהלקוח נאלץ לספוג כדי לשלם פחות. מאחר ואל הוט מובייל לא הצלחתי להתחבר ובלתי אפשרי היה להשיגם החלטתי לנסות להתחבר מתחרה החדשה, גולן טלקום.

בהרשמה פשוטה דרך אתר האינטרנט של גולן הזנתי את פרטיי האישים ואפילו יכולתי לבחור לעצמי מספר(בחרתי במספר חדש ולא ניוד), לאחר סיום ההרשמה יכולתי לצפות בסטטוס ההזמנה ואם הסים כבר נשלח אלי בדואר.
יומיים למחרת חיכה לי הסים של גולן במעטפה לבנה בתיבת הדואר, ההפעלה באמצעות האייפון 4 שלי היתה פשוטה ביותר, הסמסים עובדים, יש קליטה, שיחות יוצאות ונכנסות בלי בעיה וגם האינטרנט עובד לא רע.
האתר של גולן טלקום ידידותי מאוד וקל למשתמש, ניתן לשנות חבילה, להגדיר אפשרויות שונות על הקו וכל זאת בלי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות ולהמתין זמן רב על הקו. יצא לי כבר להתקשר למוקד שלהם וחיכיתי 3 דקות בלבד עד שענתה לי נציגת שירות. סביל ביותר. בשונה מהוט מובייל שסבלו ממחסור במיקרו סים לאייפון, גולן פתרו זאת בכך שכל סים שלהם הוא גם סים מתפרק למיקרו סים.נהדר.
אז מה לא בסדר?

בינתיים גולן טלקום תיקנו את אפשרות imessage שכעת עובדת, אך טרם ניתן לשלוח ולקבל mms.  היו גם שמועות על בעיה בקבלת שיחות מבזק אך אצלי הכל עובד תקין.
לחוסר האפשרות של שליחת הmms  מצאתי פיתרון עוקף באמצעות אפליקציית הוWhatsApp, לפחות התמונות  עוברות ב imessage

חשוב! גולן טלקום הוקמה כדי שנשלם ובכל זאת בנקודה הרגישה ביותר נראה שהיא מפקששת כרגע. באתר של גולן טרם לא  ניתן עדין לראות את מצב החשבון ולצפות בחשבוניות, גם בבירור מול חברות האשראי עדין לא ברור על כמה אחויב.
קיבלתי הודעה מגולן טלקום המציינת כי יש להם תקלה במערכת החשבוניות וכי חשבוני יזוכה לאחר בדיקה, בכמה יזוכה? נחכה ונמתין. למה זה חשוב? לכאורה בעת בחירת המסלול מאוד מתבקש לבחור את המסלול ללא הגבלה של 99 ש"ח בחודש ובכל זאת החלטתי לבדוק עד כמה אני צרכנית מוגבלת והאם משתלם לקחת חבילה כזו ובחרתי בחבילה של 9.99 ש"ח בחודש לפני שאעבור לחבילה הלא מוגבלת עד כמה חגגתי בחשבוני? לא יודעת וגם גולן עדין לא יודעים.

נקודה חשובה נוספת היא שאל גולן טלקום ניתן להתחבר רק באמצעות אתר האינטרנט. במידה ואין לצרכן הישראלי נגישות כזו הוא יכול לשכוח מגולן טלקום. לכאורה גולן טלקום מציע שירות מהיר ונוח באמצעות אתר האינטרנט ובמחירים הנמוכים שמציע ויחד עם זאת מי שבאמת זקוק למחירים הנמוכים האלה סביר להניח שאינו נגיש לאנטרנט וכאן נכללת כל האוכלוסיה של הגיל השלישי ועוד נספחים קטנים באוכלוסיה אשר כל שקל יקר להם.חבל.

עקב העומס הרב על החברות הסלולר החדשות שלא נערכו לכזו נהירה המונית של לקוחות ומצטרפים חדשים גם החברות השונות בשוק לא נערכו עדין אל חברות הסלולר החדשות. לא כל לקוח בוחר כיום לנייד את המספר, לדוגמה, אני בחרתי במספר חדש לחלוטין ובעת ניסיון לעדכן את פרטיי האישיים בבנק,קופת חולים, חברות האשראי ועוד ... באתרים השונים של שירות עצמי לא קיימת עדין קידומת 058 בעת הזנת פרטיים אישיים, אותו הדבר בנוגע להזמנות מוצרים באינטרנט באתרי הקופונים השונים ועוד.

בשורה התחתונה: גולן טלקום מבטיחה לנו שנשלם פחות ונקבל שירות מהיר וטוב. בינתיים השירות המהיר שלהם היה בקבלת הסים, בנוגע לחיוב וגודל החשבון אינני יכולה לדעת וגם גולן עצמם לא יודעים עדיןלצערי. הילד רק נולד, ממשיכה עם גולן ואתן להם הזדמנות להתפתח, מצבי הוא בין הפטיש לסדן, לנסות להתחבר לחברה חדשה כרגע יהיה מתיש וכבד ככל הנראה, החברות החדשות עסוקות בליישר קו במתן השירות שלהם והחברות הגדולות עסוקות בלצוד את הלקוחות שעוד נשארו אצליהם
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על גולן טלקום -ניסיון התחברות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת שרה איברגימוב ב 13/11/2012 19:34 ( קישור לאתר שלי ) גולן הטלקום יקרים.אני המנויה שלכם.אבדתי את הכרטיס הסים שלי מבקשת לשלוח לי סים קרד עם מספר הפלפון הישן.מספרו-0507529333תגובה לתגובהמאת כככ ב 19/07/2012 19:32http://news.pocket.co.il/content/viewnews.pl?id=EFukyVEFykOxLNnLxq&tmpl=pkt7&style=pkt7תגובה לתגובהמאת תתת ב 17/07/2012 21:36http://news.pocket.co.il/content/viewnews.pl?id=EFukVEZZVVUIFaEEpG&tmpl=pkt7&style=pkt7תגובה לתגובהמאת ששש ב 10/07/2012 17:13http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4252759,00.html תגובה לתגובהמאת ליאור ב 10/07/2012 15:03ד"א אפשר לשלוח MMS. תגדירי את זה באייפון שלךתגובה לתגובהמאת ליאור ב 10/07/2012 15:02בגלל עיכוב בהפעלת הסימים_2 קווים) גולן זיכו אותי %100 על כל קו :) בלי שביקשתי אפילו, ותאמת גם אם לא היו מזכים זה לא יהיה נורא כולה כמה ימים, וגם לא היה באשמתם.תגובה לתגובהמאת לירן ב 10/07/2012 13:58חוייבתי בסכום של 455 שקל עקב התקלה הזאת במקום ב99 ש"ח !! אין מענה לאף נציג כולל אף מנהל הם לא יודעים מה החשבונית אין להם אפשרות לראות אותה.. רק אני אמור לשלם את הסכום ההזוי הזה ולקוות שאני יקבל זיכוי ... הם התחילו ברגל שמאל וזה לא נראה טוב בכלל תגובה לתגובהבתגובה ללירן מאת ירון ב 10/07/2012 14:16לירן זה לא רק לך..גם אשתי חויבה בסכום לא הגיוני של 300 שקל..לא ברור למה ואיך אני עוד לא עברתי לגולן וגם לא נראה לי שאני אעבור בקרוב..איןעם מי לדבר שם..פשוט חוצפה

ידוע כגולן טלקום,הוט מובייל,התחברות לגולן טלקום,058