הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
max_brenner

שוקולד, שוקולד ועוד שוקולד!


חלום הילדות של הילדים לבקר בממלכת השוקולדים של ווילי וונקה, הוא לא סתם חלום ויש אפילו כמה ממלכות כאלה בארץ. מלוח לא קיים שם והמסעדה שכל כך קסומה ואהובה על הילדים היא בהחלט סיבה לחגוג שם יום הולדת או לנשנש משהו מתוק ולצאת עם הפניה לבדיקת סכרת.

 

חלום הילדות של הילדים לבקר בממלכת השוקולדים של ווילי וונקה, הוא לא סתם חלום ויש אפילו כמה ממלכות כאלה בארץ. מלוח לא קיים שם והמסעדה שכל כך קסומה ואהובה על הילדים היא בהחלט סיבה לחגוג שם יום הולדת או לנשנש משהו מתוק ולצאת עם הפניה לבדיקת סכרת.

וכך הגענו, המשפחה, בצהרי יום שבת על סניף "מקס ברנר" שבהרצליה פיתוח. שתי המארחות בכניסה שהתפלאו איך לא הזמנו מקום מראש (היינו שישה אנשים) הודיעו לנו שנאלץ להמתין. לא בזבזנו זמן רב מידי וראינו כי יש שפע מקומות ישיבה בחוץ של המסעדה, למארחות היה מאוד חשוב שלא ניתן להיכנס פנימה אם יתפנה שם מקום. מה כל כך נורא בלשבת בחוץ? לא הבנו.  מזג האוויר היה שמשי ונעים עם רוח קלה ונעימה, מושלם לארוחת שוקולד.

כשהגיעו התפריטים התחלנו לאכול עם העיניים. איזה שמות ואיזה הרכבים "מילקי" "בלאגן"  "פיצת שוקולד" ועוד שמות מפתים שלא השאירו אותנו אדישים. החצי ואני הזמנו ארוחת בוקר שהיתה סטנדרטית למדי עם השדרוגים השוקולדיים. משקה שוקולה על בסיס שוקולד מריר שהיה מעולה, רק שאני לא כל כך הסתדרתי עם הכוס חיבוקי שלהם. הביצים והלחמים לעומת זאת היו מעולים. לצד הסלט ירקות הוגש לנו רוטב שוקולד שהמליצו לנו לשפוך לסלט, גם ביוגורט חיכו לנו שבבי שוקולד, המיץ תפוזים היה מעולה. מוזר לאכול אוכל בממלכת השוקולד.בלאגן מסיבה

שאר חברי המשפחה הזמינו קינוחי שוקולד מטורפים, המלצרית שלנו הייתה סופר נחמדה ודאגה לענות לכל בקשה ושאלה, הקפידה להציע מנות בהתאם לאהבה שלנו לסוגי השוקולד ורמת המתוק. לנערת היומולדת היא לא וויתרה בקינוח והוסיפה לה זיקוק וגרמה לכולנו לשיר "היום יום הולדת" .

המנות: פונדו השוקולד היה איכותי וטעים, שוקולד סמיך שכייף לאכול עם פירות, נשיקות מרנג ומרשמלו כמובן. מנת "הבלאגן" היתה כשמה כן היא מכוסה בשפעעעע קצפת עם לא מעט הפתעות בתוכה. את המנה הזו פשוט אי אפשר לסיים! לקחנות את המנה בגודל "מסיבה"

מנת הטעימות הזוגית SHERING  היא ללא ספק מנת הדגל של המסעדה. יש בה הכול ומכל, מוגשת באופן מאוד אסתטי על מגש ניסויים של מעבדה עם מבחנות, פחזניה,  אגרול ועוד הפתעות. מצורפת תמונה באמצע מסע החיסול.בלאגן מסיבה

אחרי כל כך הרבה שוקולד, גרניטה צהובה תהיה ממש במקום לרענן את שפע המתיקות שבפה.

לסיכום, מנות הקינוחים של מקס ברנר לא מתקמצנות, הן יפות מאוד לעין ונעימות מאוד בפה, כייף לבוא עם ילדים ויש אפילו תפריט מיוחד לקטנטנים. השירות שקיבלנו היה אדיב עם הסברים מלאים על כל מנה וקינוח שהזמנו.

רק טיפ קטן: אל תזמינו כל כך הרבה קינוחים, מומלץ להזמין קינוח אחד לזוג, את הקינוחים שהזמנו ממש לא הצלחנו לסיים.

 מראה הריח והשוקולד בהחלט מורגש במסעדה  ויש גם חנות אם רוצים לקחת הביתה.

לסיכום: האווירה נעימה, המנות כיפיות ומלאות בשוקולד איכותי, המחירים בהתאם ושווים כל ביס וטעם.

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על שוקולד, שוקולד ועוד שוקולד! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהמלצה על מקס ברנר,שוקולד טעים,רעיון לארוחה כייפית,מתנה לטו באב,רומנטיות,בילוי משפחתי,בילוי זוגי, מסעדה משפחתית,מסעדת לזוג,לאן לצאת בדייט ראשון